Elektrik ile ilgili şikayetler nereye yapılır?
Elektrik enerjisinin dağıtımı ve tedarikine ilişkin şikâyetler öncelikle ilgili şirkete, ardından Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu’na (EPDK) iletilmelidir. Ancak her iki şikâyet de iletilmiş ve sonuç alınamamışsa şikâyetin tüketici hakem heyetlerine veya ilgili hukuk birimlerine iletilmesi gerekmektedir.
TEDAŞ ihbar hattı kaç?
TEDAŞ tarafından sunulan “Elektrik Kesintisi Bildirim Uygulaması” üzerinden bırakılan kesintiler, sokak aydınlatma arızaları ve elektrik kesintilerine ilişkin bildirimler, Alo 186 çağrı merkezlerini aramaya gerek kalmadan hızlı ve kolay bir şekilde çözülebiliyor.
TEDAŞ cimere şikayet edilir mi?
Dilekçe hakkı kapsamında talep ve şikâyetlerinizi kamu kurumlarına iletebilir, bilgi edinme hakkı kapsamında ise Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) aracılığıyla kamu kurumlarından bilgi talep edebilirsiniz.
Alo 186 ne hattı?
Alo 186, elektrik kesintileri, arıza bildirimleri, onarım ve bakım gibi konularda müşteri desteği sağlayan Türkiye’deki resmi çağrı merkezidir.
Alo 130 ne işe yarar?
Ürün Güvenlik Raporu ve Şikayet Bildirimi.
Enerjisa şikayet nasıl yapılır?
Enerjisa Mobil uygulamasının yanı sıra dağıtım şirketlerinin Mobil 186 uygulaması, 186 Çağrı Merkezi, dağıtım bölgesi web sitesi ve dağıtım sosyal medya destek hesapları aracılığıyla da kesinti/arıza bildirimlerinizi bırakabilirsiniz.
186 hangi kuruma aittir?
ENERJİSA DAĞITIM ŞİRKETLERİ TÜRKİYE’DE DAHA FAZLA FİYATA ULAŞIYOR Ayedaş / Toroslar / Başkent 186 sayesinde elektrik dağıtım hizmetleri işlemleriniz bir cep telefonu uzağınızda.
Kaçak elektrik ihbar eden kişiyi nasıl?
Tazminat almaya hak kazandığınıza dair bir bildirim almanız halinde; talebinizi internet sitemizin online işlem menüsünden, WhatsApp kurumsal telefon numaramızdan, Mobil 186 uygulamamızdan, 186 numaralı çağrı merkezimizden veya kullanıcı hizmet merkezlerimizden iletişim numaranız ve IBAN bilgileriniz ile birlikte iletebilirsiniz.
TEDAŞ arıza kaydı nasıl yapılır?
TÜRKİYE’DE BİR İLK: 186 ÇAĞRI MERKEZİ ARTIK CEP TELEFONUNUZDA!
CİMER’e şikayet edince ne olur?
CİMER şikayetinin sonucu nedir? CİMER’e iletilen şikayetler ilgili kamu kurumuna iletilir ve incelenir. Başvurunun sonucuyla ilgili bilgi başvuru sahibine iletilir. Şikayet başvuruları en geç 30 gün içinde tamamlanır.
Tedaş hangi bakanlığa bağlıdır?
TEDAŞ – Organizasyon Şeması – T.C. Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı
Alo 150 nedir, ne için kullanılır?
Başvuru sahibi ALO 150’yi aradığında, başvurucunun bulunduğu ilin Valiliğindeki CİMER personeli çağrıyı yanıtlayacak, başvuruyu yönlendirici sorularla kayıt altına alacak ve doğrudan ilgili kamu kurumuna iletecek veya ön değerlendirme için başvuruyu Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı’na gönderecektir.
186 arayınca ne olur?
Sabit hatlı telefonunuzdan, elektrik kesintileri için acil durum numarasına alan kodu eklemeden doğrudan 186’yı arayabilirsiniz. Bölgenizdeki bir elektrik kesintisini bildirmek için sabit hattınızdan 186’yı arayabilirsiniz. Başka bir bölgedeki bir elektrik kesintisini bildirmek için, o bölgedeki elektrik dağıtım şirketinin sabit hattını aramalısınız.
186 nelere bakar?
Sıkça sorulan sorularHizmet adıNumaraELEKTRİK ARIZA186GAZ ARIZA187CENAZE HİZMETİ188VERGİ DANIŞMANLIĞI18952 satır daha
186 bedaş nedir?
Kaçak elektrik tüketimini .tr adresimizdeki “Kaçak İhbar Formu”nu doldurarak, ALO 186 BEDAŞ Çağrı Merkezimizi arayarak, Twitter BEDAŞ Destek hesabımızdan ve BEDAŞ 186 mobil uygulamamızdan bildirebilirsiniz.
Sokak elektrik direkleri kimin sorumluluğunda?
Genel Aydınlatma Yönetmeliğine göre; dağıtım şirketleri, genel halkın kullanımına açık bulvar, cadde, sokak, alt geçit, üst geçit, köprü, meydan, kavşak, kaldırım ve yaya geçitlerinin aydınlatılmasından ve gerekli aydınlatma ve ölçüm sistemlerinin kurulmasından ve işletilmesinden sorumludur.
Kaçak elektrik ihbarı nereye yapılır?
Kaçak elektrik tüketimini bildirmek için ne yapmalıyım? Kaçak elektrik tüketimini .tr adresindeki “Kaçak Bildirim Formu”nu doldurarak, ALO 186 BEDAŞ Çağrı Merkezimizi arayarak, Twitter BEDAŞ Destek hesabı ve BEDAŞ 186 mobil uygulaması üzerinden bildirebilirsiniz.
186 ücretli mi?
186 Arıza, İhbar ve Çözüm Merkezi aramaları ücretli mi? Çoruh Elektrik Dağıtım A.Ş.’ye cep telefonları ve sabit hatlar üzerinden 186 Arıza, İhbar ve Çözüm Merkezimize yapılan aramalar hakkında bilgi verilmektedir. Ücret alınmamaktadır.
Adm elektrik nereye şikayet edilir?
Şikayet ve taleplerinizi aşağıdaki kanallardan 7 gün 24 saat bize iletebilirsiniz: 186. .tr numaralı çağrı merkezimiz şirketimizin e-posta adresidir.